2010. június 15., kedd

Horgolt vékony lánc készítése


Próbáltam már 4 mm és 2 mm méretű gyöngyökből is.
Igen változatossá lehet tenni a horgolt gyöngyöket, ha a fűzéskor a színes gyöngyöket variáljuk: 1 sötét, 1 világos gyöngyszem váltakozásával sűrűn csavarodó hatást érünk el
4 sötét és 4 világos váltakozásával, mintha kis virágsorok tekerednének egymásba
8 sötét és 8 világos egymás utáni fűzésével, távolabbról úgy látszik, mintha nagyobb gyöngyökből fűztünk volna
vagy elérhetünk hullámzó hatást, ha azonos színből, különböző árnyalatokat fűzünk egymás után (én 20-20 szemmel próbáltam)
A szivárványos láncomhoz is 20 szemet fűztem minden színből egymás után.

Ez a kedvenc módszerem, amivel magamnak is több láncot készítettem, ezeket aztán különböző csomókkal teszem érdekesebbé.

2 megjegyzés:

  1. Köszi, hogy közzétetted. Azt hiszem meg fogom próbálni.

    VálaszTörlés
  2. Még meg is lepődtem... Igaz, rengeteg videó van már fenn a neten a gyöngyhorgolásról, ezek a saját "találmányaim", nem gondoltam, hogy mások is érdekesnek találják, de ha már elkszült, ide is feltettem....

    Örülök, ha tetszik!

    VálaszTörlés